Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

Cruiser nedsat 60.000 kr.

Yamaha XV1900A Midnight Star i en årrække været en smule overset grundet konkurrenternes prisbillede på sammenlignelige modeller.

Yamaha Motor Scandinavia
27/04-2010 kl. 20:15

Derfor har Yamaha nu valgt at igangsætte en forårskampagne på 2009 udgaven af XV1900, som før var prissat til 279.998,- men fra i dag kan købes til kun 219.998,-

XV1900A 2009 fås i hvid, sort eller blå.

Dermed er Yamaha nu med i kampen om cruiser-salget.

0 personer snakker om “Cruiser nedsat 60.000 kr.

  1. Om jeg fatter nogen køber sådan en plasticdims, når man for de samme penge kan få den ægte vare, en Harley-Davidson. Godt nok ikke fra ny, men en meget velholdt en af slagsen, med den ægte lyd, af rigtigt metal og med den rigtige badass attitude. Og kvalitet koster jo som bekendt. Men sådan er vi jo så forskellige.

    /Frank

  2. Roadhouse: Nu er opfattelsen af kvalitet jo subjektivt. Men Japanerne er nu bedre til finish og køreegenskaber en amerikanerne er. Men hvorfor er HD originalen? Kom Indian ikke før?

  3. Nu kan det jo næppe være Indian japanerne efteraber, da den for længst var historie dengang de lavede de første spæde efterligninger (TR1 og deres 750'er) i 80'erne. Og der er nok en årsag til, at H-D overlevede, og Indian ikke gjorde. Finish! Tjaaa, hvis du parkerer en H-D og en der gerne vil være en H-D ved siden af hinanden, så vil du med al tydelighed kunne se hvilken en af dem der har forkromet plastic på – og meget af det, for den sags skyld – og hvilken en der er lavet af jern. I min optik er- og bliver de der japanerkasser utroligt dårlige efterligninger af H-D. Men der åbenbart købere til dem, så fred være med det.

    /Frank

    PS. Mine gamle H-D'er bremsede fint, helt fint!

  4. Kære Roadhouse,

    Det er jo netop attituder som din der gør at mange folk ikke vil associeres med Harley Davidson. Hvis du tror du gør mærket en tjeneste ved at spille bedrevidende, overlegen og arrogant, så tror jeg du i den grad tager fejl.

    Med det sagt, så ville jeg da selv ønske at der stod en HD i min garage. En japaner ville dog bestemt også give stor glæde. Alle motorcykler har deres plads.

  5. @Sune: Nåda! Nu sover jeg ikke roligt om natten mere. Så det må du meget undskylde!

    /Frank

  6. Japaner kasser, er måske lige i overkanten, der er da helt klart en aura over en vaske ægte HD, men det bliver japanerne ikke ringere af, der er fra Yamaha-Honda-Suzuki og Kawasaki

    også på cruiser modellerne virkelig værdi for pengene, det kan man ikke komme uden om.Jeg så den aktuelle model i bella centret og der er ikke meget plastik dims over den.

    I øvrigt kan man stadig i købe en Indian se feks. 2010 INDIAN CHIEF VINTAGE Så helt lukket og slukket er de ikke !Så som Sune så har japanerne også en plads, også iflg. salgs statistikkerne.

  7. Kawasaki lavede da på et tidspunkt 'Drifter' der lignede Indian ganske meget, med store lukkede skærme og det hele.

    Om man kan li' det ene eller det andet må man jo gøre op med sig selv; men 1900-motoren er fe'!!! Japanske Over Racing lavede for nogle år tilbage en racer med 1800-motoren, som de stillede op med i Assen.

  8. Selvom jeg aldrig har kørt på en cruiser, chopper eller hva' de nu kaldes, så er der noget over dem, som jeg godt ka' li'. Så osse Easy Rider da den kom i biffen her i Kbh. For nylig stiftede jeg bekendtskab med HD, og med en tørvægt på 400 kilo, så kunne kontormanden her dårligt flytte den – hold k… den er tung, og de andre cruisere er jo heller ikke ligefrem letvægtere. Mine cykler vejede max. 190 kilo.

    Men, som sagt der er noget over de dersens cruisere 🙂

    mvh

    Erik

Skriv et svar