Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

Ny baby Honda (Opdateret)

2012 version af Rebel

Tommy Rønn
08/08-2011 kl. 19:45

Det bliver spændende om vi skal se denne lille nye Honda i mindre restriktive lande i 2012.

Netop små cruisere er p.t. populært i landene hvor motorcykler er rene transportmidler. De små der findes er oftest helt små, eller ligner ikke rigtige cruisere.

Denne Honda vil med garanti være et friskt nyt pust for mange. Bare ikke i Danmark, da den ikke overholder vores Euro 3 krav.

Data på 2012 modellen.

Model:CMX250C

Engine Type:234cc air-cooled parallel twin-cylinder

Bore and Stroke:53mm x 53mm

Compression ratio:9.2:1

Valve Train:SOHC; two valves per cylinder

Induction:Single 26mm diaphragm-type CV carburetor

Ignition:CDTransmission:Five-speed

Final Drive:O-ring- sealed chain

Suspension

Front: 33mm fork; 4.6 inches travel
Rear: Dual shocks with five-position spring preload adjustability; 2.9 inches travel

Brakes

Front: Single disc with twin-piston caliper
Rear: Drum

Tires

Front: 3.00-18
Rear: 130/90-15

Wheelbase:57.1 inches

Rake (Caster angle):30o40′

Trail:113mm (4.4 inches)

Seat Height:26.6 inches

Fuel Capacity:2.6 gallons, including 0.7-gallon reserve

Estimated Fuel Economy:84 mpg

Colors:Matte Silver, Candy Red

Curb Weight*:331 pounds

0 personer snakker om “Ny baby Honda (Opdateret)

  1. 35,7 km på en liter blyfri. Ikke ringe. Det havde dog været rart med data om antal HK. 234 ccm…. plejer det ikke at være 249?

  2. Billed og specifikationer ligner til forveksling den samme som der blev importeret i 90'erne, inkl. motorstørrelsen på 234ccm.
    Dengang hed effekten 18,5hk.
    Hvis der ingen ændringer er siden dengang, er det næppe et tab hvis den ikke kommer til landet.

Skriv et svar