Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

BMW Scoop

BMW redder motorcykelmarkedet

Tommy Rønn
17/03-2010 kl. 10:15

I USA er MC markedet gået samme vej som i Europa de sidste par år. Massivt tilbage. Det ændrer BMW 1000RR nu på.

I USA melder det samlede marked en tilbagegang i februar på 36%, sammenlignet med februar sidste år. BMW melder om fremgang i samme periode på 52%.

Det samme billede tegner sig overalt. Også i Europa. Markedet tilbage, BMW frem.

Der er ingen tvivl om det er den nye 1000RR der tryller med salgstallene for BMW. Den maskine er så populær at der er ventelister for at få en.

Det kan MC producenterne lære af. Med de rigtige produkter i programmet, behøver fremtiden ikke se sort ud.

0 personer snakker om “BMW Scoop

  1. Vedr.: BMW redder motorcykelmarkedet.

    Siden BMW, iflg. ovenstående, er den eneste fabrik der har fremgang, og dermed altså har de helt rigtige produkter, så er det vel også ensbetydende med, at alle andre mc-fabrikker fremstiller de helt forkerte og dermed usælgelige produkter.

  2. "Der er ingen tvivl om det er den nye 1000RR der tryller med salgstallene for BMW. Den maskine er så populær at der er ventelister for at få en.

    Det kan MC producenterne lære af. Med de rigtige produkter i programmet, behøver fremtiden ikke se sort ud."

    Vil det sige, at hvis de andre fabrikanter også lancerer en 1000ccm superbike til gaden, så vil de også få fremgang??

  3. Der er vel næppe nogen tvivl om BMW har ramt rigtig med den nye 1000. Siger bare ikke mig meget for jeg vil hellere køre touring. Tror egentligt ikke de andre taber salg grundet produkterne, men snare pga. for høje priser i forhold til hvad man får.

  4. Ja skynd jer og køb en og få ondt i røven næste år, hvor der kommer en ny med 3 heste mere og 2 kilo mindre. Hvis ikke fra de andre så fra BMW selv xD

  5. MOTO : At alle de andre mc-fabrikker fremstiller de helt forkerte og dermed usælgelige produkter. Enten er du sgu ikke den skarpeste kniv skuffen eller mærke fanatiker ?? Hva køre du på ? det skulle vel ikke være en BMW

  6. Rolig nu, måske er det fordi BMW i højere grad er et livsstilsprodukt end de japanske mærker. Stærke brands sælger ofte bedre i krisetider.

    Det er ikke nødvendigvis det samme som det er et bedre produkt, BMW har ifølge flere undersøgelser oftere fejl end japanere men samtidig scorer de højt i brugertilfredshed.

  7. det er sku da dejligt det går godt for BMW, de har da også gjort noget for det med nye modeller.

Skriv et svar