Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

2013 Triumph fanget af spionerne

I 2013 følger Triumph moden

Tommy Rønn
17/02-2012 kl. 08:45

Et af de specielle kendetegn ved Daytona 675 har længe været udstødningen under sædet. Den bliver på 2013 modellen flyttet til det rigtige sted, nemlig under motoren.

Næsten alle andre sportsmaskiner har fået udstødning under motoren, da dette giver en bedre og lavere vægtfordeling.

Om mængden kan lide det nye design ved vi naturligvis ikke, men vi er vilde denne “rigtige” måde at bygge motorcykel på.

0 personer snakker om “2013 Triumph fanget af spionerne

  1. Gad vide om de fundet et overskudslager med CBR600F udstødninger ?…. ser nu meget godt ud !

  2. Udstødningen er garanteret designet til at blive udskiftet med en fiks lille Arrow ting, som kun vejer en trediedel og sammen med en ny mapping giver bedre mellemområde. Mersalg!!

  3. Det der "gitterværk" som bagstillet er lavet af, er nok lige lovlig japansk efter min smag!

  4. Er resten egentlig ikke det? Stil en matsort R6'er op ved siden af og lav en hurtig sammenligning.

  5. Korrekt Peter.C – der er for meget chrom på udstødningen. I stedet for chrom skulle den være i mat aluminium etc., så den passer i "faven" med stellet.

  6. Selvfølgelig ikke for at 'disse' hverken Triumph eller Yamaha. Jeg suntes bare, at sportscyklerne er så fortvivlende ens i opbygning og udseende. De eneste der – i mine øjne – har formået at skabe deres egen nieche mht sportscykler er Ducati, Moto Guzzi og til dels MV Agusta.
    De ligner ikke noget, man vil kunne se fra en anden fabrik, men har til fulde været deres egne.

    Mht Triumph-udstødningen, så tror jeg også – ligesom JDJ – at den færdige model kommer med et børstet alu- eller Titaniumdæksel.

  7. Jeg vil håbe at du har ret Kasper, det er vel kun et spion foto. Hvis den endelige udgave kommer med noget mat alu eller noget koksgråt noget, så bliver det da en ret pæn cykel.

Skriv et svar