Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

祝!Z生誕50年。

Hvad betyder skrifttegnene?

CO
03/11-2021 kl. 06:00

Fortvivl endelig ikke, hvis du synes overskriften over artiklen er et mysterium, som ikke giver nogen mening.
For det gjorde den heller ikke for os, før vi kørte skrifttegnene en tur gennem Google Translate.
Men skrifttegnene betyder åbenbart efter Google Translate’s til tider ret firkantede oversættelse noget i retning af Fest! 50 år med Z-fødsel.

Skrifttegnene har vi fundet sammen med et andet mysterium, som er den video Kawasaki delte på YouTube i går.
En video hvor kameraet udelukkende panorerer henover sidedækslet på en Kawasaki Z1 fra først i 1970’erne… og så lige teksten som annoncerer et 50-års jubilæum i 2022.

Ja, ja… vi er helt med på, at Kawasaki Z900 med den firecylindrede 903cc motor med dobbelt overliggende knastaksler som leverede afsindige 82 hestekræfter debuterede i 1972… altså for 50 år siden næste år.
Men alligevel.
Betyder teaser-videoen fra Kawasaki, at vi præsenteres for en helt ekstraordinær jubilæums Z900 i 2022, skal der holdes gaveparty hvor alle får råd til at købe en Z900 til en ufatteligt lav pris, inviteres vi alle til 50-års jubilæumsfest hos Kawasaki, eller hvad pokker foregår der?

Lad os gætte
Her på redaktionen har vi ikke den fjerneste anelse, for videoen er faktisk alt vi har at forholde os til.
En oplagt anledning til at være blandt de første kuglestøbere, som puster liv i frit opfundne historier på rygtebørsen.
Vi lægger forsigtigt og lidt kedeligt ud med at foreslå, at vi ‘bare’ får en 50-års jubilæumsudgave af den kendte Kawasaki Z900RS at se.
Men dit bud er lige så godt som vores.

En Z900RS pladret til i et væld af forchromede detaljer udstyret med gammeldags egerfælge, Tomaselli styr og Kerker udstødning?
En helt ny Z900?
En seriøst 70’er udseende Z900 med kompressor og vildt mange hestekræfter?

Dit bud er lige så godt som vores.
Lad gætterierne begynde, og rygterne løbe løbsk.

2 personer snakker om “祝!Z生誕50年。

  1. Ja det er ikke meget, men mon ikke de går all in og laver en jubilæumsudgaver der ligner originalen endnu bedre…?

  2. Måske stiller Kawasaki op i MotoGP med et par kompresser-pimpede KLR-maskiner, og nægter at høre noget som helst om “track limits warning” fordi de kører præcis hvor det passer dem!?

    Okay – det er nok ikke det. Men det *ku* være!

Skriv et svar