EICMA's bedste røv 2021 - MagaCin
FacebookYoutubeXInstagram Threads
Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

EICMA’s bedste røv 2021

Dagen derpå sidder redaktøren og swiper gennem en stribe billeder fra årets største motorcykeludstilling
Steffen F. Olesen
25/11-2021 kl. 10:40

MagaCin er netop hjemvendt fra årets store udstilling i Milano, hvor vi endelig fik lov at opleve mange af de modeller som vi gennem de seneste måneder har set præsenteret online.

Normalvis er det faktisk noget af en opgave at komme tæt på modellerne i Italien, for selvom der er vildt mange kvadratmeter at boltre sig på, så er der pakket med mennesker.
Sådan skulle det ikke gå i år, for af en eller anden årsag var der på pressedagen kun en brøkdel til stede af den folkemængde, som år efter år stimler sammen i hallerne. Derfor kunne MagaCin’s samlede stab, med god albuerum, komme super tæt på samtlige modeller, og få skudt en masse videomateriale.
Materiale som inden længe klippes sammen og publiceres her på siden.

Men det var ikke kun “manglen” på mennesker som gjorde dette års messe til en alternativ oplevelse.
Grundet Corona-pandemien valgte flere producenter – heriblandt KTM, Husqvarna, Harley-Davidson, Ducati og BMW – ikke at deltage i arrangementet.
Det er alle sammen producenter som plejer at stille op med en ret imponerende stand, hvor præsentationerne af nye modeller foregår med diskolys, røg og høj musik.
Alligevel var der masser at se på, og selvom mange af det kommende års modeller allerede er præsenteret online, så var der heldigvis også en stribe super fede overraskelser, som du kommer til at høre mere om her på siden den kommende tid.

Indtil da kan du i galleriet over artiklen se udvalgte billeder af nye såvel som velkendte modeller, og selv vurdere hvilke om du er til bløde, fyldige og kurvede bagdele, eller om skarpe og slanke supermodeller er mere dig.

Glæd dig
Som sagt rendte vi over en række overraskelser, men vi fik faktisk også fulgt op på tidligere emner.
Eksempelvis var vi et smut forbi Verge, som er producenten bag den elektriske roadster med 1.000Nm i baghjulet; en model som her på siden flere gange har givet anledning til diskussioner. Her fik vi et interview med den gode Spencer, som kunne tage os med lidt dybere ned i den produktionsklare model.
Kort inden afrejse fik vi også arrangeret et møde med Brembo, som også gladeligt stillede op til et videointerview, hvor de kunne fortælle om et nyt koncept når det kommer til opgradering af motorcyklens bremsesystem.

Bliver ventetiden for lang, kan du med fordel hoppe ind på vores Facebook side og se eller gense livestreams fra tirsdagens præsentationer.

Del med en ven

Skriv et svar

Giver børn en ny start