Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

Nissan åbner ny konceptbutik i Taastrup

Terminalen i Taastrup åbner ny Nissan konceptbutik. Det fejres ved et stort Åbent Hus arrangement i weekenden 13. og 14. juni på adressen Roskildevej 323 i Taastrup.

Nissan
12/06-2015 kl. 15:00

Oplevelser som giver anbefalinger

En af de ting, der møder de besøgende hos den nye Nissan forhandler i Taastrup, er de store bogstaver på bagvæggen, der siger: “oplevelser som giver anbefalinger”. Det løfte til kunderne er omdrejningspunktet i den nye butik. Thomas Klahn, der er direktør, forklarer: “Vi sætter barren højt fra starten af. Alt i butikken er nyt, og alt er derfor også muligt. Vi har skrevet denne tekst på bagvæggen, hvor alle – både kunder og personale – kan se den. Dermed holdes alle op på løftet. Det er lidt modigt, men vi er alle klar til at stå på mål for udfordringen”.

Åbning med gode tilbud og billig rente

Åbningen af den nye Nissan forretning – Terminalen på Roskildevej 323 i Taastrup – fejres i weekenden den 13. og 14. juni. Og der er masser af gode tilbud på Nissans modelprogram, som er komplet fornyet inden for de seneste par år. Blandt andet med nytænkende teknologier, brændstofseffektive motorer og omfattende sikkerhedsudstyr.

I weekenden tilbydes samtidig finansiering ved køb af ny bil med en rente på blot 0,95%. Og alle der har en Nissan model, der er mellem 0 og 5 år gammel, kan få gratis skift af olie samt filter. Værd at nævne er også, at ved køb af en ny Nissan i denne weekend fås en rust-undervognsbehandling med i prisen.

Kunden i centrum

Nissan's danske landechef Ralph Gonsalves udtaler:”Vi glæder os rigtig meget til at åbne dørene for den nye konceptbutik i Taastrup. Igennem de seneste fem år  har Nissan firedoblet salget, og er dermed blandt de hurtigst voksende bilmærker i Danmark. Med denne styrkelse af forhandlernetværket føler vi os godt rustet til fortsat vækst. Vi er også spændte på, at se kundernes reaktion på vores nye showroomkoncept. Selv om det lyder som en floskel er udgangspunktet: kunden i centrum. Idéen er, at butikken bygges op omkring kunderne i stedet for kun produkterne. Når der f.eks. handles bil, sker det inde i udstillingslokalet og ikke som før i små kontorer. Rundt om står så biler og tilbehør, som kunden kan blive inspireret af, mens der handles. Ligesom de seneste nyheder altid vil være det første, kunden møder ved indgangen.”

“Vi er klar til åbningen af en helt ny butik med et super showroomkoncept. Det er en stor satsning for os, men vi er helt sikre på, det betaler sig. Nissan er et mærke i vækst, og vi har tænkt os at vækste med dem. Og hvordan gør man det bedre, end med tilfredse kunder, der siger det videre til andre”, slutter en spændt, men glad Thomas Klahn.

Skriv et svar