Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

Test: Nøgen-Honda med sportslige evner

Gunnar Skrydstrup
25/05-2019 kl. 06:25

De første af Hondas modeller i den såkaldte Neo Sports Café design-serie, CB 125 R, CB 300 R og CB 1000 R, kom på markedet i 2018, hvor CB 1000 R løb med titlen som Årets mc i Danmark. I år supplerer Honda så med en 4-cylindret maskine i mellemklassen. Det er en videreudvikling af CB 650 F, som har fået modelbetegnelsen CB 650 R, så det passer ind i de andre navne i rækken. De mest iøjnefaldende ændringer i forhold til CB 650 F er en upside-down forgaffel med 41 mm tykke ben og en ny forlygte, der ligesom 650 R'ens øvrige lys er af LED-typen. Stellet er også ændret, så det nu vejer 1,9 kg mindre, og vægtbesparelser på tank og fodhvilere betyder, at CB 650 R vejer i alt 6 kg mindre end sin forgænger, så vægten med benzin og olie er nede på 202 kg.

Læs MagaCins indledende test af CB 650R her.

Man skal ikke køre mange minutter på CB 650 R for at konstatere, at den kan beskrives som typisk Honda. Sædet sidder ikke højere (810 mm), end at en normal-høj mand let kan nå jorden med flad fod

To view the full article you must subscribe or buy access to this article
  • MagaCin Adgang  —  DKK 29,00 / måned with 1 måned free trial

Faktureringsoplysninger

Danmark

Din ordre

Product
Quantity
Total
Cart Subtotal DKK 0,00
Order Total DKK 0,00
  • Reepay Checkout

Dine personlige data vil blive anvendt til at gennemføre din bestilling, understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.

lock

Få adgang til hele MagaCin

  • Se alt indhold
  • Deltag i konkurrencer
  • Opsig når som helst

FØRSTE MÅNED

GRATIS

Herefter 29 DKK./måned FÅ ADGANG

Denne side bruger cookies

Læs mere