Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

Test: Kawasaki Z900

Kawasaki Z900 var meget tæt på at blive Årets MC 2017. Med god grund, for det er en velkørende og sjov MC at stifte bekendskab med.

Mathias B. Høj
20/06-2017 kl. 15:54

Kawasaki Z900 var kun fem point fra at blive Årets MC 2017. Så allerede der kan vi se, at det er en velkørende maskine med stort potentiale. Forgængeren, Kawasaki Z800, vejede 229 kg., mens Z900 kun vejer 210 kg., trods flere kubik. Det er bl.a. opnået ved et nyt, lettere gitterrørstel, lettere komponenter i motoren og ny svingarm.

Designet er kantet, som tidsånden kræver. Det er smag og behag, men det er et design der lægger op til ekstra customisering med Rizoma og andet bling-bling. Og måske en mindre lydpotte.

Køreegenskaber

Kawasaki har formået at holde tyngdepunktet lavt, så det føles som en let maskine, når man først kører. Det gør, at den er let at manøvrere i og ved sving, og den velkørende motor gør det til en fornøjelse, at give gas på vej ud af svinget.

Der er som sådan ikke nogen vindskærm på Z900'eren, men lygtehuset har en form der ligger lidt i den retning. Det tager en del af fartvinden og sammenlignet med andre nøgen-MC'er jeg har testet, virker det forbløffende god

To view the full article you must subscribe or buy access to this article
  • MagaCin Adgang  —  DKK 29,00 / måned with 1 måned free trial

Faktureringsoplysninger

Danmark

Din ordre

Product
Quantity
Total
Cart Subtotal DKK 0,00
Order Total DKK 0,00
  • Reepay Checkout

Dine personlige data vil blive anvendt til at gennemføre din bestilling, understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.

 
lock

Få adgang til hele MagaCin

  • Se alt indhold
  • Deltag i konkurrencer
  • Opsig når som helst

FØRSTE MÅNED

GRATIS

Herefter 29 DKK./måned FÅ ADGANG

Denne side bruger cookies

Læs mere