Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

Test: Jo, den kan både styre og bremse

Mathias B. Høj
08/09-2018 kl. 08:28

Det er en af den slags motorcykler man kan kigge på i lang tid, 2018 Scout Bobberen fra Indian. For der er skruet ned for gadget-looket og op for ”less-is-more” designtankegangen. Scout Bobber er simpel og harmonisk at se til. På den lidt farlige måde, forstås. Lygtehuset er klassisk og minimalistisk designet. Forhjulets brede dæk dækkes kun sparsomt af en minimal skærm, og de støbte, sorte metalfælge matcher resten af den mørke styling på cyklen. Tanken er stor, egosædet småt og motoren matsort. Den korte bagskærm over det grove terræn-udseende dæk komplementeres af de to kombilygter, der fungerer både som lys og blink.

Cyklen er lav, kompakt og karismatisk at se til. Og det er også følelsen når man sætter sig tilrette. Sædehøjden er på kun 649 mm over jorden, så benene skal langt frem og armene ligeså.

Hvordan er komforten?

Vi kan lige så godt få det på plads: hvis prioriteten er ergonomi, sæder designet af fysioterapeuter til perfekt støtte af din popo, og en god, opret siddestil

To view the full article you must subscribe or buy access to this article
  • MagaCin Adgang  —  DKK 29,00 / måned with 1 måned free trial

Faktureringsoplysninger

Danmark

Din ordre

Product
Quantity
Total
Cart Subtotal DKK 0,00
Order Total DKK 0,00
  • Reepay Checkout

Dine personlige data vil blive anvendt til at gennemføre din bestilling, understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.

lock

Få adgang til hele MagaCin

  • Se alt indhold
  • Deltag i konkurrencer
  • Opsig når som helst

FØRSTE MÅNED

GRATIS

Herefter 29 DKK./måned FÅ ADGANG

Denne side bruger cookies

Læs mere