Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

Test: En god rejseven

Honda VFR 1200X DCT er en anderledes adventure motorcykel

Tommy Rønn
22/09-2014 kl. 23:45

Skal det være rigtig godt når verden skal køres tynd, sværger flertallet til encylindrede motorcykler. Der er små og agile, så maskinen kan køres overalt, også på de mindste gedestier. Mange vælger dog de tocylindrede, da de klarer lidt af hvert. Både store motorveje, og lettere grusveje.

Honda går helt egne veje med deres VFR 1200XD. Motoren er en stor firecylindret sag, altså 2-4 gange så mange cylindre, sammenlignet med andre eventyrer. Det gør den stor og turbineagtig. Det store spørgsmål er så om denne Honda kan bruges til en ægte verdens-rundrejse, eller om den skal finde andre græsgange.

Den store V4 med DCT gearkasse

Vi løfter gerne sløret med det samme. Honda VFR 1200X er ikke god i terræn. Trods stor frihøjde, 19 tommer eger forfælg og dualsport-dæk fra Bridgestone, er det ikke væk fra alfavej Honda VFR 1200X viser sit talent. Og DCT gearkassen, der betyder motorcykel uden kobling, gør ikke det løse underlag lettere at forcere. At motorcyklen ydermere vejer tæt på 300 kg kø

To view the full article you must subscribe or buy access to this article
  • MagaCin Adgang  —  DKK 29,00 / måned with 1 måned free trial

Faktureringsoplysninger

Danmark

Din ordre

Product
Quantity
Total
Cart Subtotal DKK 0,00
Order Total DKK 0,00
  • Reepay Checkout

Dine personlige data vil blive anvendt til at gennemføre din bestilling, understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.

lock

Lås op nu
og få adgang til hele artiklen

  • Se alt indhold på MagaCin
  • Se videoen i fuld længde
  • Prøv den 1. måned GRATIS
  • Opsig når du vil

FØRSTE MÅNED

GRATIS

Herefter 29 DKK./måned FÅ ADGANG herunder