Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

City mesteren

Vi har som de første været ude og køre den nye billige urban maskine, der kan gore enhver by-motorcyklist blød om hjertet.

Tommy Rønn
07/05-2009 kl. 22:52

KLX, som Kawasaki altid har kaldt deres offroadere, hedder denne 250 model også. Den er ikke noget muskelbundt, men den er langt rigelig til bytransport, samt vanlig hverdags transport. Den vinder ved letkørthed og alsidighed.

Maskinrummet er en bette single, der suser afsted med et utal af omdrejninger. Heldigvis kan hele registeret af disse omdrejninger bruges, og maskinen bygger kræfterne flot jævnt op til næsten maks, før den igen taber pusten. Eksakt som det bør være på en offroader.

Forvent endelig ikke nogen uhyrlig kraftudvikling, for så bliver man nemlig skuffet. Denne lille KLX klarer eksakt det den skal i maskinen, og intet mere. De 22Hk rækker til 120-125 km/t. Lidt mere hvis man ligger flat out, men det ser altså lidt fjollet ud på en lille offroader.

Vibrerer gør den også, ikke meget, men småvibrationer er konstant til stede under kørsel. Det er jo en enstamper, som jo skal ryste, og heldigvis er rystelserne af en karakter som absolut er til at leve med. Køres rigtigt

To view the full article you must subscribe or buy access to this article
  • MagaCin Adgang  —  DKK 29,00 / måned with 1 måned free trial

Faktureringsoplysninger

Danmark

Din ordre

Product
Quantity
Total
Cart Subtotal DKK 0,00
Order Total DKK 0,00
  • Reepay Checkout

Dine personlige data vil blive anvendt til at gennemføre din bestilling, understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.

lock

Lås op nu
og få adgang til hele artiklen

  • Se alt indhold på MagaCin
  • Se videoen i fuld længde
  • Prøv den 1. måned GRATIS
  • Opsig når du vil

FØRSTE MÅNED

GRATIS

Herefter 29 DKK./måned FÅ ADGANG herunder