Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

BMW K1300GT test

Motorvejens kejser

CO
28/10-2009 kl. 17:00

Første gang sætter sig til rette i sadlen på en BMW K 1300 GT, bør man vurdere om sædehøjden er tilfredsstillende, da førersædets højde med få og simple greb kan varieres 40 mm.

Næste punkt er at gøre sig fortrolig med cockpittets indretning. Det står øjeblikkeligt klart hvorfor BMW har ændret betjeningen af blinklys, så den nu er begrænset til en enkelt kontakt ved venstre hånd. Årsagen er ganske enkel, for med vrimlen af topmodellens styrmonterede kontakter, er der simpelthen ikke plads til en blinklyskontakt i hver side. Der nikkes genkendende til de gængse funktioner, og derudover ses nogle lidt mere usædvanlige kontakter.

*Varme i håndtag

*Sædevarme

*Fartpilot

*Elektrisk justering af kåbeglas

*ESA – Electronic Suspension Adjustment

*ASC – Automatic Stability Control – hvor elektronikken via ABS sensorernes signal fra for og baghjul justerer tænding og benzinindsprøjtning for at reducere kraftoverføringen til baghjulet hvis baghjulet spinner

*Info – Informationsdisplay

Efter

To view the full article you must subscribe or buy access to this article
  • MagaCin Adgang  —  DKK 29,00 / måned with 1 måned free trial

Faktureringsoplysninger

Danmark

Din ordre

Product
Quantity
Total
Cart Subtotal DKK 0,00
Order Total DKK 0,00
  • Reepay Checkout

Dine personlige data vil blive anvendt til at gennemføre din bestilling, understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.

lock

Lås op nu
og få adgang til hele artiklen

  • Se alt indhold på MagaCin
  • Se videoen i fuld længde
  • Prøv den 1. måned GRATIS
  • Opsig når du vil

FØRSTE MÅNED

GRATIS

Herefter 29 DKK./måned FÅ ADGANG herunder