Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

1000cc styrkeforholdet afgjort

Det er på alles læber. Hvilken er hurtigst. Hvilket er stærkest. MagaCin.dk har svaret.

Tommy Rønn
22/05-2009 kl. 20:34

Nu har vi prøvet alle 2009 modellerne. De er alle vilde og voldsomme, men på hver sin måde.

Kawasaki ZX10R er hurtigst i topfart, og har mest styrke i toppen. I bunden er den svagest, og accelererer langsomst fra stilstand.

Honda CBR 1000 RR gør alt middel. Er svagest i topeffekt, men kun marginalt. Men CBR 1000 RR er en af de hurtigste at køre, grundet ekstrem letkørthed og bedste mellemområde.

Suzuki er kraftigst i bunden og uden tvivl hurtigst på racerbanen når den føres af en professionel. På landevejen får den stryg af Yamaha og Honda, mens Kawasaki slår den på motorvejen.

Yamaha YZF R1 er hurtigst accelererende grundet et træk der er ufatteligt nemt at overføre til underlaget. Den fører ikke effekt kampen nogen steder i registeret, men magter på flot vis at få det den har til rådighed, udnyttet bedst muligt.

Se kurverne fra rullefeltstest og se hvor tæt  ydelserne på de nye superbiks rent faktisk er. 

Se tidligere og kommende TV programmer for yderligere uddybning.

To view the full article you must subscribe or buy access to this article
  • MagaCin Adgang  —  DKK 29,00 / måned with 1 måned free trial

Faktureringsoplysninger

Danmark

Din ordre

Product
Quantity
Total
Cart Subtotal DKK 0,00
Order Total DKK 0,00
  • Reepay Checkout

Dine personlige data vil blive anvendt til at gennemføre din bestilling, understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.

lock

Lås op nu
og få adgang til hele artiklen

  • Se alt indhold på MagaCin
  • Se videoen i fuld længde
  • Prøv den 1. måned GRATIS
  • Opsig når du vil

FØRSTE MÅNED

GRATIS

Herefter 29 DKK./måned FÅ ADGANG herunder