Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

Prøvet: Honda CB 650R

Civiliseret i bytrafik, sportslig på krøllede veje og flot som bare fanden.

Mathias B. Høj
02/02-2019 kl. 07:45

Honda var udmærket klar over, at der manglede noget mellem CB 300R og CB 1000R, så mens overraskelsen over, at der kom en 650 cc måske var til at overse, var engagementet over dens lækkerhedsværdi i hvert fald ikke. Nu er påskønnelse af konkret designsprog altid en subjektiv vurdering, så udsagnet må om ikke andet, stå for undertegnedes egen regning.

MagaCin så CB 650R første gang ved præsentationen på EICMA 2018, og den lever op til modelrækkens Neo Sport Café-stilart, med nyfortolkede retroelementer. Men gammeldags ser den på ingen måde ud, med eksempelvis fuld LED lygteføring.

Du kan læse nærmere om specifikationer i artiklen fra EICMA-præsentationen her.

Der er tilstræbt en form for trapez-form, hvor en minimal forlygte og kort bagende gør, at motorcyklen ser længst ud nederst, ved hjulene. Med andre ord: det er, som navnet måske antyder, en MC du sagtens kan være bekendt at parkere foran caféen. Men kan den så også køre?

Lad os komme i gang!

Honda havde inviteret MagaCin til

To view the full article you must subscribe or buy access to this article
  • MagaCin Adgang  —  DKK 29,00 / måned with 1 måned free trial

Faktureringsoplysninger

Danmark

Din ordre

Product
Quantity
Total
Cart Subtotal DKK 0,00
Order Total DKK 0,00
  • Reepay Checkout

Dine personlige data vil blive anvendt til at gennemføre din bestilling, understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.

lock

Få adgang til hele MagaCin

  • Se alt indhold
  • Se hele videoen
  • Deltag i konkurrencer
  • Prøv den 1. måned GRATIS
  • Opsig når du vil

FØRSTE MÅNED

GRATIS

Herefter 29 DKK./måned FÅ ADGANG herunder