Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

Alt du skal vide om den nye Kymco Ionex

Elscootere kender vi. Men Kymco har med Ionex gentænkt opladning og batteridesign, så det bliver uhyre praktisk

Mathias B Høj
26/03-2018 kl. 10:00

musik: Jens Kiilstofte – Aduro – Machinimasound.com

Problemet med elektriske tohjulere er, at rækkevidden mildest talt er begrænset og man altid kører rundt med bange anelser og en ledning i bagagen. For det er aldrig fedt at stå med et fladt batteri ude ved Lars Tyndskids marker – i regnvejr uden mobildækning. Og det er nok også grunden til at salget af dem, mildest talt har været begrænset.

Alle de bekymringer har det været Kymcos ambition af fjerne med Ionex, deres nye elscooter. Samt den lange ventetid, som en opladning typisk tager – og med en for brugeren så lav teknisk kompleksitetsgrad, at selv din strikkende og kattefokuserede bedstemor kan finde ud af det. 

Resultatet blev en elegant og moderne, men designmæssigt afdæmpet, scooter med LED-lys. Ikke helt ulig noget Vespa kunne finde på at designe – og det skal ses som en ros.

En knap på styret åbner automatisk batterilugen, som er placeret under bunden, under fødderne.

Det skulle give et godt lavt tyngdepunkt, men da det

To view the full article you must subscribe or buy access to this article
  • MagaCin Adgang  —  DKK 29,00 / måned with 1 måned free trial

Faktureringsoplysninger

Danmark

Din ordre

Product
Quantity
Total
Cart Subtotal DKK 0,00
Order Total DKK 0,00
  • Reepay Checkout

Dine personlige data vil blive anvendt til at gennemføre din bestilling, understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.

lock

Få adgang til hele MagaCin

  • Se alt indhold
  • Se hele videoen
  • Deltag i konkurrencer
  • Prøv den 1. måned GRATIS
  • Opsig når du vil

FØRSTE MÅNED

GRATIS

Herefter 29 DKK./måned FÅ ADGANG herunder