Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

Godt og skidt

Noget tuning virker, andet flopper

Tommy Rønn
26/04-2010 kl. 16:45

Weekendens powermeet hos Rydbergs MC er nu vel-overstået. Her ses vinderne i de forskellige klasser. Tal angivet i hk.

0-500
#1 Honda CBR400, 57,58
#2 Kawasaki GPZ500, 51,12
#3 BMT 50Y, 2,28

551-700
#1 Kawasaki ZX6R, 110,96
#2 Honda CBR600RR, 108,43
#3 Kawasaki ZX6R, 107,88

701-900
#1 Kawasaki ZX9R, 135,34
#2 Suzuki GSX750R, 126,14
#3 Suzuki GSX750R, 124,46

901-1000
#1 BMW S1000RR, 175,91
#2 Kawasaki ZX10R, 175,29
#3 Kawasaki ZX10R, 174,73

1001-2000
#1 Suzuki GSX1300, 194,88

#2 Suzuki GSX1300, 180,23

#3 Kawasaki ZZR1400, 175,83

Ikke alle tuningsprojekter ender i succes. Mange håber på astronomiske forbedringer, men ender skuffede efter massive økonomiske udskrivninger og ødelagt motorgang. Den slags kræver stor viden.

Tyske Motorrad har ofte bevist at udskiftning til anden gadegodkendt lyddæmper aldrig giver forbedret effekt, trods producenternes eventyrlige beskrivelser og lovning om fantastiske forbedringer.

Moderne motorcykler er rigtigt gode når de løber af samlebåndet. Mange ingeniører har b

To view the full article you must subscribe or buy access to this article
  • MagaCin Adgang  —  DKK 29,00 / måned with 1 måned free trial

Faktureringsoplysninger

Danmark

Din ordre

Product
Quantity
Total
Cart Subtotal DKK 0,00
Order Total DKK 0,00
  • Reepay Checkout

Dine personlige data vil blive anvendt til at gennemføre din bestilling, understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.

lock

Lås op nu
og få adgang til hele artiklen

  • Se alt indhold på MagaCin
  • Se videoen i fuld længde
  • Prøv den 1. måned GRATIS
  • Opsig når du vil

FØRSTE MÅNED

GRATIS

Herefter 29 DKK./måned FÅ ADGANG herunder