Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

Sjove tal fra Volkswagen

2020 blev et usædvanligt år præget af COVID-19 og usikkerhed om nye bilafgifter, men Volkswagen manøvrerede gennem årets udfordringer og forsvarede for tiende år træk sin position som det bedst sælgende bilmærke i Danmark.

Steffen F. Olesen
08/01-2021 kl. 09:35

Da vi for 12 måneder siden tog hul på 2020 var der masser af tegn på, at det skulle blive endnu et godt år for bilsalget i Danmark. Dansk økonomi og danskernes privatøkonomi var inde i en god gænge, og der var luft i danskernes budget til at købe en ny bil. Men året skulle blive meget anderledes end de fleste havde forestillet sig.

I foråret ramte COVID-19 for alvor Danmark og en delvis nedlukning af samfundet var en realitet. Politikerne havde naturligvis stort fokus på at håndtere situationen omkring COVID-19, men 2020 var samtidig året, hvor vi ventede på Christianborgs udspil til fremtidens bilafgifter. Traditionen tro førte snakken om nye bilafgifter til en vis nervøsitet og tilbageholdenhed blandt bilkøberne.

To view the full article you must subscribe or buy access to this article
  • MagaCin Adgang  —  DKK 29,00 / måned with 1 måned free trial

Faktureringsoplysninger

Danmark

Din ordre

Product
Quantity
Total
Cart Subtotal DKK 0,00
Order Total DKK 0,00
  • Reepay Checkout

Dine personlige data vil blive anvendt til at gennemføre din bestilling, understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.

lock

Lås op nu
og få adgang til hele artiklen

  • Se alt indhold på MagaCin
  • Se videoen i fuld længde
  • Prøv den 1. måned GRATIS
  • Opsig når du vil

FØRSTE MÅNED

GRATIS

Herefter 29 DKK./måned FÅ ADGANG herunder