Biler Motorcykler Camping Køb og salg Nyheder
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019
Test: BMW S1000RR 2019

Test: BMW S1000RR 2019

Pænere, skarpere og råstærk

 

Det skabte en del furore i superbike segmentet, da BMW S1000RR ramte markedet i 2010. Præsentationen af en sportslig motorcykel med tværstillet række-firer fra den bayerske producent - hvor boksermotorer og langsliggende 3- og 4 cylindrede motorer i K-modellerne var normalen - bortviskede med ét det lidt støvede bedstefar image.Vandt Superstock klassen i 2010 Nu var Bayersiche Motoren Werke pludselig leveringsdygtig i en fuldblods superbike, der ikke blot var yderst omgængelig ved...
Prøv MagaCin Premium for kun 13,33 kr./md.
Med MagaCin Premium får du adgang til artikler med unikt indhold. Vi tester de nyeste køretøjer/udstyr og leverer indhold, der går i dybden og meget mere.
FÅ ALT DETTE MED MAGACIN PREMIUM
Adgang til hundredvis af artikler med unikt indhold.
10% rabat på annoncering hos 123mc.dk
Billig MC-forsikring
Kom med på MC Rejser
Rabat på brændstof hos Shell
Deltage i konkurrencer og vinde præmier på 123mc.dk og magacin.dk
Adgang til rådgivning i MC-relaterede spørgsmål
Lån MC-trailer i 24 timer





Kommentarer
jens0804
jens0804 25/8 2019 kl. 13:51
I videoen siger du at 2010 var der hvor BMW lavede deres første rækkefirer på tværs. K1200 fra 2005 er også på tværs, og den blev senere afløst af K1300. Der er rigtigt at de tidligere K modeller havde den på langs.
CO
CO 26/8 2019 kl. 7:51
Hej Jens
Du har da fuldstændig ret, og jeg beklager "the missing" link i indledningen af BMW S1000RR testen. Egentlig en rigtig dum brøler, når man efterhånden har kørt stort set alle BMW modeller, der er produceret siden ruder konge var knægt. Flere venner i den personligeomgangskreds har kørt K1200/K1300, og jeg har selv været på nippet til at købe en K1200, så det var en mystisk smutter fra min side. Måske fordi jeg var så fokuseret på den nye S1000RR og opsat på at komme til sagens kerne? Det er menneskeligt at fejle, så du har hermed bevist at vi er mennesker. Tak for det. ;D
Anyways... husk nu lige at få prøvekørt 2019 S1000RR ved lejlighed, for det er sgu en oplevelse man ikke må snyde sig selv for.
Hvis du er K1200/K1300 fan, så søg her på siden efter artikler og video om disse modeller. Evt. historien fra 2013 hvor Tommy og jeg kørte K1300GT vs. Ninja 250 til Harzen.

Hav en rigtig god resterende sommer på 2 hjul, and keep the sticky side down buddy. Vi ses derude.
Mvh.
CO
Relateret
Marked

Gør et kup! 34 auktioner starter snart.

F.EKS. denne Suzuki VZ 800 Marauder
Søg MC mærke