Biler Motorcykler Camping Køb og salg Nyheder
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2
Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2

Galleri: Her er den nye Kawasaki Z H2

Højteknologisk og voldsom stærk naked bike fra Kawasaki. Se billederne her

 
Kawasakis Z-serie af køreglade naked bikes har fået nu fået et nyt medlem. En rigtig badass!

Dugfriske billeder af Kawasakis nye Z H2 viser en motorcykel med kant. Forstået både rent visuelt og, tør vi godt love uden at have kørt den, hvad køreegenskaber angår.

Cyklen er udstyret med fuld LED-belysning, som også omfatter blinklys og nummerpladelys. En TFT-skærm hjælper chaufføren kontrollere den megen elektronik cyklen også indeholder. Det være sig eksempelvis traction control, køreprogrammer, anti-wheelie control, som også kan kontrolleres via Kawasakis Rideology app til smartphones. Ligesom man også kan på H2 SX SE. Det hele, samt kurve-ABS, kontrolleres af en Bosch IMU.

Quickshift op og ned hjælper til at holde tempoet højt og nemt, mens der også er fartpilot til transportstrækningerne. Og naturligivis også slipperkobling. Oliekølingen er lavet så snedigt at en stor og klodset intercooler ikke er nødvendig. Bremserne fortil er Brembo M4 kalipre, mens gaffelbenene er Showa BPF.

Værd at bemærke er også luftindsugningen i den ene side af de dobbelt LED forlygter. Måske asymmetrien kan lokke nogle skuffede BMW S100RR kunder over?


Jaja, men hvad med motoren?
Kraftværket er den firecylindrede 998 cc motor med kompressor. Ydelsen kommer til at ligge omkring 200 hk, men Kawasaki lover en kontrollérbar, men naturligvis også meget kraftig gasrespons. Så mens cyklen i sagens natur mest vil appellere til erfarne motorcyklister, vil dens allround egenskaber gøre den brugbar for en meget stor målgruppe. Lover Kawasaki. Vi ser meget frem til at teste det!

MagaCin ser nærmere på Z H2 når mere information bliver offentliggjort.
Kommentarer
Du skal være logget ind, for at kunne oprette indlæg.
Relateret
Marked
Søg MC mærke