Biler Motorcykler Camping Køb og salg Nyheder
Disse motorcykler bruger mest tid på værkstedet
Disse motorcykler bruger mest tid på værkstedet

Disse motorcykler bruger mest tid på værkstedet

Yamaha fører i undersøgelse om stabilitet. De japanske mærker ligger i top.

Så er der nyt ammunition til voksenmobningen i motorcykelkredsene. Et amerikansk forbrugermagasin har undersøgt hvilke motorcykelmærker der er mest stabile. De japanske mærker udmærker sig ved at have færrest uplanlagte besøg på værkstederne. Yamaha tager førertrøjen, skarpt forfulgt af Suzuki og Honda. I bunden af undersøgelsen ligger Ducati og BMW. Dog skal det holdes for øje, at undersøgelsen ikke skelner mellem modeller fra de respektive producenter. Her kan der...
Prøv MagaCin Premium for kun 13,33 kr./md.
Med MagaCin Premium får du adgang til artikler med unikt indhold. Vi tester de nyeste køretøjer/udstyr og leverer indhold, der går i dybden og meget mere.
FÅ ALT DETTE MED MAGACIN PREMIUM
Adgang til hundredvis af artikler med unikt indhold.
10% rabat på annoncering hos 123mc.dk
Billig MC-forsikring
Spar op til 200 kr. på MC kursus
Kom med på MC Rejser
Rabat på brændstof hos Shell
15% rabat på overnatninger hos BikerMotel CPH
Deltage i konkurrencer og vinde præmier på 123mc.dk og magacin.dk
Adgang til rådgivning i MC-relaterede spørgsmål
Lån MC-trailer i 24 timer





Kommentarer
Michael_p
Michael_p 2/5 2017 kl. 10:19
Vidste godt at BMW ikke var på højde med de japanske mrk. Men 40%! det er squ ikke godt nok!
Godt man kører Yamaha :)
Egoak
Egoak 2/5 2017 kl. 13:14
Utroligt at noget nær alle MC'er bedre og mere stabile end BMW
LNJ
LNJ 3/5 2017 kl. 8:44
Har tilsvarende dårlige erfaringer med en 2007 model BMW F800ST. Når folk køber en BMW tror de at de får et kvalitetsprodukt. Det er mulig at deres biler er gode, men som undersøgelsen viser har de mange kvalitetsproblemer med deres MC.
Min BMW F800ST fik I løbet af de første 13.000 km følgende problemer: ved 6000 km havarerede koblingen og blev byttet på garantien. Ved 12.000 km var cylindre og stempler slidt op - blev byttet på garantien. Der var hele tiden uregelmæssige elektriske problemer som den locale forhandler og folk fra BMW Oslo ikke kunde identificere. Til sidst fik jeg tilbud om en ny 2013 model F800ST til en gunstig pris. Den havde ingen problemer de første 10.000 km før jeg solgte den.
Ølkaplen
Ølkaplen 3/5 2017 kl. 14:08
Mon ikke BMWs ry for kvalitet blev grundlagt dengang englænderne havde deres storhedstid.
sonne
sonne 12/5 2017 kl. 9:22
kører selv en ældre Honda . Men tager undersøgelsen højde for at mange japanere i den billige prisklasse køres af gør det selv mekanikere , og derfor sjældent ser et proff værksted . Dem der køber en dyr BMW sender den helt sikkert til service . Og jo større dyrere mc , des større regning . Alle undersøgelser skal tages med et gran salt , da de ikke tager hensyn til virkeligheden . Jeg har kørt japansk mc i 23 år og kun haft 1 værkstedsbesøg , altså er de pokkers driftsikre .
Seneste
Marked
Søg MC mærke