Opdateret Suzuki DL 650 i helt nye klæder - 2014
FacebookYoutubeXInstagram Threads
Opret
Opret bruger

Opret Bruger

Log ind

Dansker-yndling opdateret

Suzuki DL 650 i helt nye klæder
Tommy Rønn
01/10-2014 kl. 11:11

En ordentlig overhaling, kan man vist rolig kalde den tur Suzuki DL 650 har fået gennem Suzukis udviklingsafdeling. Hele maskinen fremtræder nu ny og moderne.

Teknikken har kun fået mindre opdateringer, hvilket er helt på sin plads, da Suzuki DL 650 gennem mange år har være noget nær det perfekte kompromis i mellemklassen når adventure motorcykel har været det ønskede.

Udstyrsprogrammet er nu gigantisk, med smarte adventure-tasker, spots og komfort-luksus. Også kåbeglasset er nu det geniale kliksystem der kendes fra den nye DL 1000.

Kan Suzuki holde den lave pris fra den nuværende DL650, tør vi godt spå at DL 650 anno 2015 bliver en af de bedst sælgende motorcykler i Danmark næste sæson.

Del med en ven

0 personer snakker om “Dansker-yndling opdateret

  1. Det pynter med eger fælge.
    Og ja tror også den fortsat vil sælge stort såfremt prisen holdes under 100000 kr.

  2. Kåbeglasset er da fuldstændig magen til det der sidder på den eksisterende og touringglasset med den lille flip-skærm er ekstraudstyr der kan tilkøbes i lighed med den eksisterende dl 650 V-strom. Så intet nyt dér..

  3. Synes ikke udstødningens forrør på den nye dl 1000 er særlige heldigt udformet de sidder meget udsat under motoren, og den har ikke ret meget frihøjde med et bundskjold på.
    Frihøjden er noget mindre end for eksempel på en gs1200, det er ikke så heldig til en allroader. Om den nye v strom 650xt har mere frihøjde en storebror med et alu bundskjold på er svær at se ud fra billederne men man har da lov at håbe.

  4. Så vidt jeg har kunnet finde ud af – på udenlandske fora – er det kun næb og egerfælge der er nyt på XTmodellen

  5. Eger fælge TJA sikke noget l… Død besværlig at holde rent og i min verden et levn fra fortiden , og må efter egen erfaring konstatere at en Gs 1200 og især adventer modelen er alt alt for kluntet og tung skal man virkelig nyde off road er en 650 – 800 ccm meget bedre og hvor mange gs 1200 køre off road ?? der vist kun grus i indkørslen den prøver

Skriv et svar

Giver børn en ny start