Biler Motorcykler Camping Køb og salg Nyheder
Adm. direktør Ejgild Christensen (med orange slips) fra STS Biler A/S får her overrakt et glastrofæ som årets Toyota-forhandler i Danmark af Dr. van Zyl, der er øverste chef for Toyota i Europa, mens hustru Lene Christensen samt Kristian Krapper (tv.), adm. direktør hos Toyota Danmark A/S, og Karl Schlicht (th.),
Adm. direktør Ejgild Christensen (med orange slips) fra STS Biler A/S får her overrakt et glastrofæ som årets Toyota-forhandler i Danmark af Dr. van Zyl, der er øverste chef for Toyota i Europa, mens hustru Lene Christensen samt Kristian Krapper (tv.), adm. direktør hos Toyota Danmark A/S, og Karl Schlicht (th.), 

Toyota-forhandler scorer hædrende hattrick

STS Biler A/S i Holstebro har for tredje år i træk modtaget den fineste hæder fra verdens største bilproducent Toyota i form af kåringen som årets Ichibanforhandler.

 
Den fornemme Ichiban-pris bliver uddelt hvert år til den Toyotaforhandler
i Danmark, der har ydet det ypperligste inden for kundeservice og
salg.
De må være støbt af noget helt særligt hos Toyota-forhandleren STS Biler A/S i
Holstebro. For tredje år i træk er den vestjyske bilforhandler nemlig nu blevet kåret
som den Toyota-forhandler i Danmark, der har ydet den bedste kundeservice. Og
når man ved, hvor højt niveauet i forvejen er hos Toyota-forhandlerne andre steder i
landet, fremstår bedriften i Holstebro som noget helt enestående.

Ejgild Christensen, der er direktør for STS Biler A/S, var forleden i Madrid, hvor han
modtog hæderen fra den øverste chef for Toyota i Europa og et synligt bevis i form
af et glastrofæ og et indrammet diplom.

”Vi er ekstra stolte i år, men samtidig også ydmyge over for prisen. Det var helt
fantastisk og ekstraordinært at modtage hæderen sidste år for andet år i træk.
Derfor er det da også svært at sætte store nok ord på, hvordan det føles nu her for
tredje år i træk”, fortæller Ejgild Christensen.

STS Biler A/S har forretninger i Herning, Ikast, Lemvig og Holstebro. Men det er
altså medarbejderne i Holstebro, der har scoret hattrick og modtaget den fineste
hæder i Toyotas europæiske Ichiban-konkurrence for høj kundetilfredshed. Ichibanprisen
anerkender, at man til fulde efterlever Toyotas filosofi om at sætte kunden
først, og uddeles over hele Europa til én forhandler i hvert land en gang om året.
2

Enestående kundeservice og høj kundetilfredshed er nemlig nogle af Toyotas
vigtigste fokusområder, hvilket da også skinner igennem i FDM’s AutoIndex, hvor
den japanske bilgigant i nu 13 år i træk har været det bilmærke i Danmark, der har
de mest tilfredse kunder hos forhandleren og på værkstedet blandt samtlige
bilmærker.

Bedst af alle
Alle Toyota-forhandlere i Danmark er altså kendt for at yde en meget høj
kundeservice, men den vestjyske forhandler udmærker sig som den absolut bedste.

”STS Biler i Holstebro har gjort det imponerende flot i nu tre år i træk. Det er derfor
mere end fortjent, at de kan kalde sig de bedste af de bedste og smykke sig med
titlen Toyota Ichiban-forhandler 2015,” siger Kristian Krapper, administrerende
direktør hos Toyota Danmark A/S.

Ichiban er i øvrigt et japansk ord lånt fra ”Okyakusama Ichiban”, der betyder
”kunderne først”.

Kommentarer
Du skal være logget ind, for at kunne oprette indlæg.
Relateret
Marked
Søg bilmærke