Biler Motorcykler Camping Køb og salg Nyheder
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin
Alt om Honda CRF1000 Africa Twin

Alt om Honda CRF1000 Africa Twin

Den nye rejeseventyrer fra Honda åbner for alle muligheder

Video: Honda CRF 1000 Africa Twin - walkaround
Efter Eicma, og nærstudering af den nye Honda CRF 1000 Africa Twin, er vi på MagaCin imponerede. Hele dette nye Honda setup stråler af holdbarhed og lange rejser. Det gigantiske forhjul med det smalle fordæk, garanterer eminente egenskaber når asfalten slutter. Heldigvis leverer mange dækproducenter i dag godt asfalt-gummi i denne størrelse, så også asfalten kan køres i friske tempo på den nye Honda CRF 1000 Africa Twin.

Vægten er dejlig lav. Faktisk ca. 20 kg lavere end på tidens andre 100 ccm adventure maskiner. Og vægt har stor betydning på en enduro maskine, da de store tunge maskiner er et problem i grus og sand.

Sædehøjden går fra gigantisk til meget høj. De minimum 850 mm tilbyder ikke sikker højde for mange, men den velvoksne højde er en nødvendighed i råt tærren. Det betyder nemlig også stor frihøjde så både træstammer og sten kan forceres.

Som med så mange andre nye Honda motorcykler kan Honda CRF 1000 Africa Twin også fås med DCT, altså dobbelt-koblings-gearkasse. Dette nye DCT på Honda CRF 1000 Africa Twin er specielt optimeret til enduro-kørsel, og Honda siger dette system virker overbevisende i tærren. Dette må vi dog vente med at bekræfte til vi kommer på testtur.

Naturligvis har Honda CRF 1000 Africa Twin også ABS samt traction-control, så CRF 1000 Africa Twin kan køres uden udskridninger på det løse underlag.

Med de nye afgiftsnedsættelser ender Honda CRF 1000 Africa i prisfornuftige 200.000 kr. Og det er endda i den flotte TriColor udgave.
Kommentarer
Trykpaa
Trykpaa 20/11 2015 kl. 17:29
Det er en skam den bliver så dyr (hvis). I Tyskland koster den lidt mindre end Crossrunner som koster 190.000 i dk med gammel afgift. 175-180.000kr havde været en skarp pris.
$$$$$
$$$$$ 20/11 2015 kl. 20:44
Fed Mc, og sæde højden er hverken gigantisk eller meget høj, en ktm 950 SE har til sammenligning 965 mm sædehøjde og en gs 1200 adventure ca 900 mm.
Du skal være logget ind, for at kunne oprette indlæg.
Relateret
Marked

Gør et kup! 89 auktioner kører lige nu.

F.EKS. denne Suzuki RF 900 R
Søg MC mærke