
http://magacin.dk/blogs/gunnarskrydstrup
Sjovere end du tror
Motorer på 250-300 kubik og 25-40 hk lyder ikke af meget i vore dage, men to dage med BMW G 310 GS, Honda CRF 250, Kawasaki Versys-X 300 og Suzuki V-Strom 250 viste, at mindre maskiner godt kan være både velfungerende og sjove at køre.
http://magacin.dk/blogs/gunnarskrydstrup
Sådan kan det gå
Datteren, som havde haft mc-kørekort i godt 15 år, havde fået den tossede idé, at hun ville ha' en mc. Det skal siges, at moren går for at være meget normal, og så ligger det jo ligefor, hvor ”barnet” havde sin idé fra.
http://magacin.dk/blogs/bjarnelauridsen
PMS
Symptomer, årsager og mulige forklaringer for venner, koner, kærester, kollegaer og øvrige u(den)forstående individer.
http://magacin.dk/blogs/bjarnelauridsen
Den bedste MC for dig og mig....
Jeg vil påstå, at hvis man vælger motorcykel efter smilets størrelse, så går det ikke helt galt
(ens eget smil altså - ikke mandens, konens, kammeraternes, bankrådgiverens eller andre).
http://magacin.dk/blogs/tommyroenn
Et nyt MC Danmark!
Da jeg var ung, kørte motorcykler i store grupper, og grupperne var delt op i raketterne og frynserne. Der var altså grupper der konstant kørte hurtigst mulig, på japanske bambusraketter, og grupper der cruisede sløvt for at vise sig frem og stive ego af. Sådan er det ikke mere.
http://magacin.dk/blogs/tommyroenn
Vanvittig brugtsalg
Man skal være vaks for at købe brugt MC lige nu
http://magacin.dk/blogs/klaesasaa
Hvad fanden er en Biker
Har du en motorcykel og bruger den, så er du Biker? Man køber en motorcykel, lidt udstyr og bliver en Biker. Måske er det for fladt at påstå det så firkantet. Er der noget der kan modsige det?
http://magacin.dk/blogs/klaesasaa
Derfor elsker jeg at køre motorcykel
Visiret er lukket, motoren snurrer, vrider gashåndtaget – så er jeg af sted. Accelerationen er enestående, kontakten med omgivelserne, vinden og asfalten – det er livet.
http://magacin.dk/blogs/tommyroenn
Er vi danskere for nærige ?
Vi går længere og længere for at spare på vores penge. Måske går vi for langt.
http://magacin.dk/blogs/thomasfrederiksen
Må vi være her?
Parkeringsregler, trafiklys og infrastruktur? Bliver disse overhovedet lavet med tanke på at det bruges af folk på 2 hjul? Eller bliver vi som gruppe presset ud hvor det er for træls at være i forhåbning om opgiver MCerne?
http://magacin.dk/blogs/bjarnelauridsen
Kørekurser - Hvorfor?
Kørekurser er en investering i sikkerhed og livskvalitet og det er nok derfor at når folk siger ”kør nu forsigtigt” – så svarer jeg, at jeg hellere vil køre ”sjovt og sikkert”
http://magacin.dk/blogs/tommyroenn
Med livet og kørekortet som indsats
At være testpilot er ikke nogen let opgave. Ej heller noget sikkert erhverv. Nej faktisk er det pokkers farligt for både kørekort, liv og lemmer. Alligevel elsker vi det.
http://magacin.dk/blogs/tommyroenn
Pest eller kolera!
At være et fagmedie i Danmark er langt sværere end flertallet tror. Placering af loyaliteten har vist sig at være et voldsomt dilemma.
http://magacin.dk/blogs/stevenwalsh
Værditab
Hvis man er motorcyklist i Danmark syntes jeg godt der kan være en tendens til at misforstå begrebet "værditab"
http://magacin.dk/blogs/tommyroenn
Er motorcyklister de svigtede børn?
Er mindreværdskomplekser en del af motorcyklisternes liv?
http://magacin.dk/blogs/jeppeoskarkokholmnielsen
Hvor lang er din MC sæson?
I marts måned kribler det for at få motorcyklen på gaden, bakkens åbning og andre arrangementer skyder sæsonen i gang. Men hvornår slutter din motorcykel sæsonen egentligt?
http://magacin.dk/blogs/tommyroenn
Har vi nok i os selv ?
Motorcyklister er blevet til enlige strejfere
http://magacin.dk/blogs/liselottblixt
GPS eller ikke GPS på motorcyklen?
Grimt, nyttigt, hovedløst, eller en god vejviser ?